Запрошуємо до шкільного табору відпочинку

Літо ставить перед батьками одвічну проблему – влаштувати дітям гарний відпочинок. При цьому бажано, щоб вони й оздоровилися, й покупалися в морі або річці, й підтягли знання з проблемних шкільних дисциплін. Важливі також безпека і цікава програма перебування.

Велика літня перерва у школярів – це період зміцнення їхнього здоров`я, пізнання цікавого, нових знайомств та пригод; це пора морального загартування, духовного збагачення, пора яскравих вражень, творчості, активного пізнання світу та себе в ньому.
Оздоровлення це комплекс заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, фізкультурного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення стану фізичного і психологічного здоров`я дітей.
Успіх у роботі залежатиме від зацікавленості організаторів літнього відпочинку, їхньої енергії, наполегливості, любові до дітей, а також уміння пробудити ініціативу і самостійність своїх вихованців, організувати творчі колективні справи.
Традиційно, на початку літніх канікул, на базі нашої школи відкривається пришкільний оздоровчий табір відпочинку. До табору залучено учнів 1-10 класів.

************************************

В учнів старших класів цей час співпадає з іспитами та практикою, тому вчителі-предметники працювати в табір приходять лише на незначний час. Дуже важко розраховувати на творчу енергію та ентузіазм учителя по закінченню навчального року, коли нервова система виснажена й потребує відпочинку чи хоча би зміни виду діяльності.
Вихованці пришкільного табору також за рядом обставин змушені залишатися ще майже на місяць у стінах школи, що, звичайно, не сприяє оздоровленню. Особливо це стосується шкіл, що як і наша, розташовані серед асфальту вулиць .
Як, попри всі «мінуси», зробити час перебування в таборі цікавою, корисною та яскравою частиною літніх канікул? Вихід тут один. Не можеш змінити обставини - зміни своє ставлення до них, перетвори «мінуси» на «плюси»! Замінити рутинну повсякденну роботу творчою, скрізь бачити позитив, не зводити оздоровлення учнів тільки до посиленого триразового харчування, прогулянок на свіжому повітрі.Не відкидати жодної цікавої та корисної пропозиції стосовно організації табору - ці завдання треба виконати, щоби 15 днів табірної зміни не перетворились на змарнований час.Перетворюємо «мінуси» на «плюси»!
Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Моноліт» базується на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягає у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи. Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежить від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності План виховної роботи насичений різноманітними заходами та складається з урахуванням побажань дітей.

Із цією метою наприкінці навчального року проводиться анкета серед учнів «Що ти очікуєш від пришкільного табору? Твої пропозиції». Перш за все дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Ураховуючи всі об'єктивні та суб'єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у «Моноліті» має на меті комплексну реалізацію пріоритетних напрямів виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов'язані, доповнюють одне одного.Кожного дня розклад роботи гуртків змінюється. Так проходять цікаві літні дні у стінах рідної школи.

Кiлькiсть переглядiв: 168