Кабінет психологічної служби
Практичний психолог: Лисенко Світлана Михайлівна
соціальний педагог: Дубонос Вікторія Віталіївна
Дні роботи | З якого часу | До якого часу |
Понеділок | 8.30 | 17.00 |
Вівторок | 8.30 | 17.00 |
Середа | 8.30 | 17.00 |
Четвер | 8.30 | 17.00 |
П'ятниця | 8.30 | 17.00 |
Графік надання консультацій психологічною службою:
Дні тижня | З якого часу | До якого часу | Хто надає консультацію |
Понеділок | 15.00 | 17.00 | практичний психолог, Лисенко С.М. |
Середа | 10.00 | 12.00 | соціальний педагог, Дубонос В.В. |
Четвер | 9.00 | 11.00 | практичний психолог, Лисенко С.М. |
П"ятниця | 15.00 | 17.00 | соціальний педагог, Дубонос В.В. |
Перерва: 12.30 - 13.00
Кабінет психологічної служби знаходиться:
При вході до школи звернути праворуч, піднятися по сходах на другий поверх, кабінет знаходиться навпроти сходів.
Психологічна служба в своїй діяльності керується:- Конституцією України;
- Законами України: “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”;
- Положенням про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ від 22.05.2018 р. № 509);
- та іншими документами.
Витяг із Положення про психологічну службу системи освіти України
Психологічна служба забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку учнів, мотивів їхньоїповедінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку і самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчальних закладів.У зв'язку із цим виділяються основні напрямки роботи:
1. Організаційна робота (участь спеціалістів служби у проведенні семінарів, педрад, нарад при директорові, нарад із представниками шкільної адміністрації, педагогами тощо).
2. Психологічна діагностика. Проводиться індивідуально та в групах, для цього використовуються діагностичні опитувальники, анкети, тести, відвідування уроків, бесіди з учнями, батьками та педагогами.
3. Консультативна робота з педагогами, учнями та їх батьками за результатами проведеної роботи. Найчастіше проводиться у вигляді групових консультацій на шкільних семінарах та педагогічних радах та індивідуальних консультаціях за запитом.
4. Профілактична робота. Здійснюється психологом або соціальним педагогом у формі лекцій, демонстрування тематичних відеофільмів, відвідування уроків, спостереження за дітьми на перервах. Найбільш ефективно й продуктивно профілактична робота проходить у формі тренінгових занять або циклів розвиваючих занять.
5. Розвиткова робота. Проводиться з учнями, у яких було виявлено труднощі психологічного або соціального характеру. Така робота може проводитися з дітьми індивідуально або в групах, які формуються на основі подібності проблем, виявлених у дітей на етапі діагностики. Одночасно проводиться робота з родиною школяра і його вчителів для того, щоб вони могли виконувати свою частину роботи щодо підтримки учня.
6. Аналітична робота. Спрямована на осмислення проведеної психологічною службою діяльності, на оцінку ефективності роботи й корекції робочих планів (як психологічної служби, так і педагогів, що працюють учнями). Аналіз ситуації дає можливість обговорити із учителями, адміністрацією школи, батьками форми й методи подальшої роботи та планувати навчально-виховний процес у класах. На основі отриманої інформації вчителі можуть обирати конкретні прийоми подачі навчального матеріалу й шляхи взаємодії з учнями.