ЕЛЕКТРОННА СКРИНЬКА ДОВІРИ

/Files/images/stop_bullying.png

Діяльність шкільної ради профілактики правопорушень

I. Мета й завдання.

Створення умов зі сприяння соціальному зростанню молоді, утвердженню свідомості і високогуманних принципів, утілених у праві, підвищення соціальної активності в діяльності, спрямованій на запобігання правопорушенням:

1. Подолання в свідомості окремих учнів помилкових поглядів, які сформувалися внаслідок неправильного виховання.

2. Формування в учнів правових понять, які б регулювали їхню поведінку.

3. Вироблення в них навичок і звичок правомірної поведінки.

4. Формування в учнів активної позиції в правовій сфері.

5. Протистояння негативним явищам та впливам.

II. Основні напрями діяльності.

1.Педагогічна профілактика:

- Діагностика інтересів.

- Діагностика нахилів, здібностей.

- Діагностика та корекція особистісного самовизначення учнів.

- Розробка і проведення заходів щодо створення сприятливих умов для саморозвитку особистості в колективі.

2. Консультаційна діяльність.

- Практичні поради щодо виходу з проблемної ситуації.

- Допомога у встановленні причин які призводять до виникнення проблем, та вирішення їх.

3. Просвітницька діяльність.

- Поширення знань з права, психології, соціології, медицини, які сприяють ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень.

- Ознайомлення вчителів, батьків з основами вікової психології.

- Практичне використання набутих знань у вирішенні конкретних питань навчання й виховання.

III. Склад шкільної ради профілактики.

1.До шкільної ради профілактики входять:

- директор;

- заступник директора з навчально-виховної роботи;

- психолог;

- класний керівник;

- педагог-організатор;

- дільничний інспектор;

- представник учнівського самоврядування (Міністерство внутрішніх справ).

2.Періодичність засідань ради визначається залежно від загального стану профілактичної роботи в школі, необхідності в рішучих заходах.

Працівники ради, дільничний інспектор, дирекція школи спільно здійснюють рейди перевірки вивчення умов навчання та виховання дітей удома. Школа порушує питання про застосування засобів правового впливу на батьків, які не займаються вихованням дітей. На ці засідання викликають батьків та учнів, щоб знайти можливі шляхи виходу із скрутної ситуації. І це, звичайно, дає бажані результати.

Діти з неблагополучних сімей перебувають під постійним контролем, посиленою увагою школи, починаючи з першого класу (незважаючи на те, справили на дитину сімейні негаразди свій вплив чи ні). Класоводи, класні керівники організовують навчально-виховний процес, щоб з першого дня перебування в школі ці діти не були ізольованими в класному колективі, постійно відчували з його боку увагу і піклування. Цьому сприяє й залучення таких учнів до активної участі в громадській діяльності, роботі гуртків, спорт секцій, художній самодіяльності. Учні, в яких удома складаються несприятливі умови для виховання, повинні постійно відчувати, що школа-їхній рідний дім, де вони знайдуть розуміння, підтримку, емоційну рівновагу серед друзів-учителів та однолітків. Не треба боятися зайвий раз похвалити такого учня, відзначити його успіхи, хоч і незначні, перед класним колективом. Рівновага, якої набуває учень з неблагонадійної сім’ї в класному колективі, запобігає створенню конфліктних ситуацій між школою та сім’єю. Якщо учні з таких сімей не знаходять свого місця в класному колективі, розуміння з боку вчителів, а залишаються ізольованими, вони починають шукати розуміння, підтримки за межами школи, часто потрапляють у групи з асоціальною спрямованістю.

Кiлькiсть переглядiв: 386