Психологічна служба Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №98 Харківської міської ради Харківської області

Під час карантину задля охорони психічного здоров’я, надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу психологічна служба продовжує свою роботу дистанційно.

/Files/images/7131.gif

Шановні учні, вчителі, батьки!

Під час карантину психологічна служба школи продовжує свою роботу та запроваджує онлайн-консультації. Кожен бажаючий може отримати підтримку та поради психолога онлайн. Звертайтесь до нас з психологічними проблемами, які пов'язані зі складнощами цього періоду нашого життя і хвилюють вас зараз, такими, наприклад, як розгубленість, невпевненість, самотність, страх майбутнього, конфлікти в родині і на роботі, гнів, непорозуміння з дітьми різного віку, проблеми в організації свого життя та життя сім'ї під час карантину, втрата сенсу життя й інші.

/Files/images/7131.gif

Консультації будуть проводитися за попереднім записом. Для реєстрації звертайтесь на електронну пошту за адресою:

svetlana.lysenko.999@gmail.com(практичний психолог), dubonosvika0045@gmail.com(соціальний педагог).

Всі, кому потрібна психологічна підтримка, ті, хто хоче розібратися у непростих ситуаціях - чекаємо на онлайн консультаціях!

Окрім індивідуального консультування будуть проводитись онлайн заняття для учасників освітнього процесу.

/Files/images/7131.gif

Розклад онлайн занять психологічної служби

з 6.04.2020 по 24.04.2020

Дні тижня Учасники освітнього процесу Час Онлайн платформа
понеділок учні 1-2 класів 13.30 – 14.10 Платформа zoom
учні 5 – 6 класів 15.00 – 15.40 Платформа zoom
Вівторок учні 3-4 класів 13.30 – 14.10 Платформа zoom
учні 7-8 класів 15.00 – 15.40 Платформа zoom
середа учні 9-х класів 15.00 – 15.40 Платформа zoom
батьки учнів початкової школи 16.00 - 16.40 Платформа zoom
четвер учні 10 – 11 класів 15.00 – 15.40 Платформа zoom
батьки учнів середньої та старшої школи 16.00 - 16.40 Платформа zoom
п’ятниця педагогічні працівники 15.00 – 15.40 Платформа zoom

З тематикою занять на тиждень можна ознайомитись на платформі classroom.google.com

Також створені інформаційні групи для учнів, вчителів, батьків.

На платформі Viber, GoogleClassroom створено інформаційні групи «Психологічна підтримка під час карантину» для учнів, вчителів, батьків. Приєднавшись до курсу, ви зможете: переглянути матеріали, поставити запитання психологічного характеру та отримати рекомендації стосовно вищезазначеної теми.

/Files/images/7131.gif

Поряд у потрібну мить

Ніхто не знає, які проблеми зустрінуть нас завтра, але вже сьогодні треба знати, хто готовий прийти на допомогу

/Files/images/Новый рисунок (3).png

Лисенко Світлана Михайлівна

практичний психолог Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №98 Харківської міської ради Харківської області

Стаж роботи практичним психологом: 23 роки

Освіта: вища

- Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

Спеціальність за дипломом: практичний психолог, вчитель біології

Професійна приналежність:медіатор Національної медіаторської мережі ГО «Ла Страда-Україна», гештальт-терапевт

Проходила додаткове навчання:

- Освітня програма І ступеня «Введення в гештальт – терапію/ гештальт – консультування. Контакт із собою та іншими» (Харківський інститут гештальту і психодрами)

- Освітня програма ІІ ступеня «Гештальт терапія» (Харківський інститут гештальту і психодрами)

- Освітня програма по гештальт-терапії в рамках VІІ тренінгу – інтенсиву «Вселенная гештальта и психодрамы. Путь профессионала» (Харківський інститут гештальту і психодрами)

- Навчальна програма «Психологічне консультування від А до Я» (Харківський інститут гештальту і психодрами)

- Навчальна програма для медіаторів «Базові навички медіатора в навчальному закладі та громаді» (міжнародний жіночий правозахистний центр «Ла Страда Україна»)

- Спецкурс «Конфлікти в освіті. Шкільна медіація» (КВНЗ ХАНО»)

- Тренінг «Навички кризового консультування та розвитку психосоціальної стійкості до стресу у школярів» (Український науково-методичний центр ПП і СР НАПН України. Дитячий фонд ООН представництво в Україні. Національний Університет Києво-Могилянська академія)

- Тренінг з питань опитування дітей, що стали жертвами або свідками насильства, а також вчинили насильство (Проект Ради Європи «Зміцнення та захист прав дітей в Україні»)

- Міжнародний фестиваль арт-терапії «ART-PRAKTIK» (ГО «СААТ»)

- Тематичний спецкурс «Використання арт-методів в корекційно-розвивальній роботі» (КВНЗ ХАНО)

- Всеукраїнський навчально-методичний семінар для тренерів Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда – Україна» «Поліпшення життєвих умов внутрішньо переміщених осіб та громад, які зазнали наслідків конфлікту на Сході України: права людини та недискримінація» (ГО «Ла Страда Україна»)

- Тренінг «Методи фасилітації групової роботи: прийняття спільних рішень» (ГО «Ла Страда Україна»)

- Всеукраїнський навчально-методичний семінар для тренерів Національної тренерської мережі Центру «Ла Страда Україна» «Соціально-педагогічна та психологічна допомога учасникам навчально-виховного процесу в період конфлікту в Україні» (ГО «Ла Страда Україна»)

- Майстер-клас «Використання асоціативних карток «Креатив» та «Креатив - 2: Емоції, стани, настрої, почуття

- Спецкурс «Виявлення та попередження насильства та жорстокого поводження з дітьми» (КВНЗ ХАНО»)

- Програма «сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» (Програма розвитку ООН в Україні)

Зв’язки з громадськістю: з 2012 року співпраця з громадською організацією «Ла Страда Україна»

Над якими питаннями психології працюю: Медіація, як конструктивний спосіб розв’язання конфліктив.

Методи і техніки , які використовую в роботі:медіація, техніка «Коло», заняття з елементами тренінгу, тренінгові заняття, групова дискусія, інтерактивні вправи, проективний малюнок, НЛП вправи, гештальт- терапевтичні вправи, робота з асоціативними картами, арт-терапевтичні вправи та ін.

Напрямки роботи:

Психологічна діагностика


Психодіагностика – дослідження усіх підструктур особистості: психічних процесів, емоційної сфери, особистісних властивостей, мотивації. Психологічна діагностика передбачає проходження різноманітних методик та тестів, що допоможуть кращому пізнанню індивідуальних особливостей характеру, здібностей, темпераменту та ін..

Психологічна корекція

Психологічна корекція – відновлення цілісності особистості, гармонізація внутрішнього світу, усунення негативних проявів, підвищення адаптивних можливостей особистості, розвиток здібностей тощо.

Психологічна просвіта

Психологічна просвіта - спрямована на підвищення психологічної культури учасників освітнього процесу.

Психологічне консультування

Психологічне консультування– надання психологом психологічної допомоги через створення умов, за яких клієнт відкриває (усвідомлює) нові можливості у розв'язанні своїх труднощів.

/Files/images/Новый рисунок (4).png

Дубонос Вікторія Віталіївна

соціальний педагог Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №98 Харківської міської ради Харківської області

Моє життєве кредо:

«Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість».

Стаж роботи: соціальним педагогом 1,6 років

Освіта: вища

- Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна

Спеціальність за дипломом: соціальний працівник

- Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

Спеціальність за дипломом: соціальний працівник, соціальний педагог

Проходила додаткове навчання: курс Фонд Олени Пінчук: «Сексуальна освіта», «Прикладні аспекти забезпечення соціалізації особистості», «Інновації в підготовці та професійній діяльності фахівців соціальної галузі»,«Сучасні тенденції у підготовці та професійній діяльності фахівців соціальної галузі», курс «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»ГО «Ла Страда-Україна», «Використання арт-методів в роботі з дітьми».

Зв’язки з громадськістю: з 2017 року співпраця зЦДП "КОМПАС" - Благо

Над якими питанням працюю: «Профілактика девіантної поведінки учнів».

Методи і техніки , які використовую в роботі:медіація, техніка «Коло», заняття з елементами тренінгу, тренінгові заняття, групова дискусія, брей-ринги, семінари, інтерактивні вправи, заняття з використанням арт-вправ та ін.

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, який входить до складу психологічної служби закладу, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

Соціальний педагог тісно співпрацює з органами охорони здоров′я, соціального захисту, сім′ї та молоді, внутрішніх справ, а також із громадськими і благодійними організаціями.

Напрями роботи:

- діагностичний

- прогностичний

- консультативний

- правозахисний

- профілактичний

- соціально-перетворювальний

- просвітницький

/Files/images/7131.gif

Практичні поради психолога про те, як говорити з дитиною про коронавірус wym-1584536786679

Як не піддаватися паніці через пандемію коронавируса в світі: поради психолога.wym-1584536878097

/Files/images/7131.gif


Психологічна служба виконує наступні задачі:

1. З метою організації психологічного супроводу розвитку дітей та учнівської молоді :

- визначення психологічної готовності дітей до навчання в школі;

- виявлення дітей які мають труднощі в адаптаційний період (1, 5 класи);

- дослідження рівня розумового розвитку учнів 4-х класів;

- дослідження рівня розвитку пізнавальних здібностей, рівня самооцінки, інтелекту та інших показників учнів, які вважаються «важкими», «неблагополучними»( за методиками «Матриці» Равен, «Акцентуації характеру» Літман-Шмішек, «Діагностика стану агресії» Басса-Даркі);

- виявлення та підтримка обдарованих та талановитих дітей ( за методиками «Творчі здібності» Торенс, «Матриці» Равен);

- допомого психолога в професійному самовизначенні старшокласників( за методиками ШТУР, Голланд «Опитувальник типу особистості», «Карта інтересів»).

2. З метою участі у виховній роботі навчального закладу:

- виявлення причин і проблем дисципліни;

- виявлення дітей «групи ризику»;

- запобігання конфліктам в колективі;

- профілактика правопорушень серед неповнолітніх;

- орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків.

3. З метою організації роботи щодо оптимізації навчально-виховного процесу:

- участь у прийнятті ефективних управлінських рішень;

- виявлення дітей, які потребують допомоги спеціалістів;

-психологічне забезпечення диференційного навчання учнів;

- пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу;

- психологічна підтримка вчителя;

- гуманізація та демократизація навчально- виховного процесу.

/Files/images/банер гаряча линия.gif

ШАНОВНІ УЧНІ,ВЧИТЕЛІ, ВИХОВАТЕЛІ!


ПРОДОВЖУЄ СВОЮ РОБОТУ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ.

У ЖИТТІ КОЖНОГО ІНОДІ виникають проблеми вирішити які по одинці важко. Ви можете розраховувати на підтримку, компетентну консультацію та практичну допомогу.

ТЕЛ. 764 - 22 - 39

Психологічна служба школи знаходиться:

при вході до школи звернути направо, піднятися по сходам на другий поверх. Кабінет знаходиться навпроти сходів.

Кiлькiсть переглядiв: 268