Методична рада Харківської загальноосвітньої школи №98
Функції:
1. Контрольно-аналітична – визначає освітню проблему, розробляє програму її вирішення, контролює етапи реалізації програми. 2. Координаційна – координує роботу: - методичних об’єднань, творчих груп вчителів - органів самоврядування - шкільного осередку МАН 3. Організаційна – організовує:- олімпіади та конкурси передбачені МОН України- предметні тижні- дні відкритих дверей для батьків- презентації класів, гуртків, наукові читання. 4. Інформаційно-пропагандистська: - висвітлює інноваційні методи та форми навчання - висвітлює передовий педагогічний досвід та механізм його впровадження - організовує літературні виставки, «Ярмарки педагогічних ідей» тощо. 5. Адаптивна – надає методичну допомогу молодим вчителям 6. Стимулююча – заохочує учнів, вчителів, методичні об’єднання, які мали високу результативність праці впродовж окремого предметного тижня, семестру, навчального року тощо, або ж мають певні досягнення в участі у конкурсах.
Принципи роботи:
1. Діагностичний підхід 2. Системний підхід 3. Варіативність у виборі змісту і форм методичної роботи 4. Випереджувальний характер методичної роботи 5. Практична та адресна спрямованість методичної роботи 6. Самодостатність та розвиток творчого потенціалу вчителя та учня. 7. Толерантність.
Форми роботи:
1. Методичні об’єднання 2. Творчі групи вчителів 3. Секції МАН 4. Проблемні семінари 5. Науково-методичні конференції 6. Виставки
Структура науково-методичної роботи Харківської загальноосвітньої школи №98
Ключовими в науково-методичній роботі визначені такі напрямки:
1. Вирішення основних проблем школи виявлених в результаті психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учнів та реалізацію потенційних можливостей учнівського колективу 2. Інноваційні підходи у практичній індивідуальній діяльності кожного учасника навчально-виховного процесу. 3. Науково-дослідницька робота педагогів над методичними проблемами у творчих групах. 4. Поширення найкращого педагогічного досвіду та активізація творчого потенціалу вчителів й учнів шляхом організації конкурсів, презентацій, конференцій, семінарів, круглих столів тощо.
Завдання науково-методичної роботи:
1. Поетапне введення в освітню практику психолого-педагогічних методів аналізу соціального розвитку учнів та впливу на нього. 2. Створення у педколективі умов для стимулювання творчої ініціативи вчителів та реалізації ними новітніх навчально-виховних ідей. 3. Своєчасне інформування педколективу про методичні та виховні досягнення у сучасній педагогіці 4. Активізація діяльності Наукового товариства учнів, залучення гімназистів до науково-дослідницької роботи 5. Вдосконалення системи роботи з обдарованими дітьми 6. Налагодження взаємодії сімей з обдарованими дітьми та школи 7 . Популяризація системи роботи школи через батьківські збори, районні МО, засоби масової інформації тощо.