На виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Україні від 15.04.2011 №1/9-289«Щодо оприлюднення інформації про використання благодійних та спонсорських внесків», з метою інформування громадськості стосовно ефективності та прозорості використання добровільних пожертвувань на сайті гімназії створено нову рубрику, яка буде інформувати громадськість про використання благодійної та спонсорської допомоги гімназією.

Нормативно-правова база:

Конституція України

Цивільний кодекс України

Закон України "Про загальну середню освіту"

Бюджетний кодекс України

Закон України ''Про благодійну діяльність та благодійні організації',

Постанова Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р. N 1222 (із змінами)''Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування''

Лист МОНмолодьспорт України від 09.04.2012 №1/9-272 ''Щодо благодійних внесків ''

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 27 серпня 2010 р. N 796 Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 15.04.2011 № 1/9-289 "Щодо оприлюднення інформації про використання благодійних внесків"

Примірне положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх закладів.

Наказ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ від 02.06.2004 №440 "Про затвердження Примірного положення про батьківські комітети (ради) загальноосвітнього навчального закладу"

Положення про шкільну батьківську раду ХЗОШ №98

Лист МОН України від 05.09.2013 № 1/9-608 "Щодо благодійних внесків"

Всі бажаючі надати спонсорську допомогу навчальному закладу можуть це зробити, надіславши кошти на рахунок гімназії

Шановні батьки!!!

Якщо у вас є бажання перерахувати благодійні внески на рахунок гімназії, скористайтеся батьківськими реквізитами:

Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ,

ЄДРПОУ 02146334,

МФО 820172,

р/р UA088201720314261015302025610 (для благодійної допомоги)

ДЯКУЄМО ЗА ВАШУ ДОПОМОГУ!!!

ПАМ’ЯТКА батькам, які планують здійснити благодійний внесок до навчального закладу:

1. Благодійна діяльність регламентується законодавчими актами та нормативними документами.

2. Благодійні внески можуть бути виключно добровільними! Допомагати навчальному закладу чи ні – це Ваше особисте рішення. Ніхто не може контролювати здійснення Вами благодійної допомоги.

3. Благодійні внески у вигляді коштів не можуть прийматися працівниками навчального закладу, окрім бухгалтера у навчальних закладах, що ведуть самостійний бухгалтерський облік.

4. Переказ благодійних внесків Ви можете здійснити на спеціальний розрахунковий рахунок навчального закладу, що розміщений на інформаційному стенді та на сайті навчального закладу, через каси банку, інтернет-банкінг, платіжні системи тощо. У будь-якому обраному Вами варіанті обов’язковим є відповідне оформлення у бухгалтерському обліку.

5. Якщо благодійний внесок робиться у грошовій формі слід зазначати цілі, на які внесок призначається (обговорений на засіданні Ради навчального закладу трирічний план розвитку матеріально-технічної бази навчального закладу розміщений на сайті навчального закладу). Якщо благодійник не вказує цілі, то керівник навчального закладу може направити благодійні кошти на першочергові потреби, пов’язані виключно з основною діяльністю.

6. Благодійник має право здійснювати контроль за цільовим використанням благодійних внесків, у тому числі шляхом отримання інформації на письмовий запит, участі в загальних зборах батьків, де вирішуються питання надання благодійної допомоги та/чи заслуховується звіт батьківського комітету (ради) про використання благодійної допомоги. Ви можете вимагати позачергові звіти батьківських комітетів (рад) про використання благодійної допомоги.

7. Благодійник має право отримувати звіт про використання внесків.

8.Щомісячний звіт адміністрації навчального закладу щодо залучення та використання благодійних внесків у рекомендованій Департаментом освіти формі повинен розміщуватися на сайті та інформаційному стенді навчального закладу.

9. Ви маєте знати про обов’язковість щорічного звітування керівника навчального закладу на загальних зборах (конференціях) педагогічного колективу, батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськості.

10. У разі примусового збору коштів, фактів дискримінації дітей або порушення вимог діючого законодавства України Ви завжди можете звернутися за Телефонами Довіри до Департаменту освіти Харківської міської ради (725-25-01), громадських приймалень депутатів Харківської міської ради 7 скликання (номери телефонів розміщені на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету http://www.city.kharkov.ua або управлінь освіти адміністрацій районів Харківської міської ради.

Роз’яснення щодо інструментів благодійності

Види благодійної діяльності

Благодійники спільно чи індивідуально можуть здійснювати благодійну діяльність на підставі добровільного вибору одного або кількох таких її видів:

  • 1) безоплатна передача у власність бенефіціарів коштів, іншого майна, а також безоплатне відступлення бенефіціарам майнових прав;
  • 2) безоплатна передача бенефіціарам права користування та інших речових прав на майно і майнові права;
  • 3) безоплатна передача бенефіціарам доходів від майна і майнових прав;
  • 4) безоплатне надання послуг та виконання робіт на користь бенефіціарів;
  • 5) благодійна спільна діяльність та виконання інших контрактів (договорів) про благодійну діяльність;
  • 6) публічний збір благодійних пожертв;
  • 7) управління благодійними ендавментами;
  • 8) виконання заповітів, заповідальних відказів і спадкових договорів для благодійної діяльності;
  • 9) проведення благодійних аукціонів, негрошових лотерей, конкурсів та інших благодійних заходів, не заборонених законом.
Кiлькiсть переглядiв: 787