Кабінет психологічної служби

Практичний психолог: Лисенко Світлана Михайлівна

/Files/images/1.png

соціальний педагог: Дубонос Вікторія Віталіївна/Files/images/2.jpg

Графік роботи психологічної служби:
Дні роботи З якого часу До якого часу
Понеділок 8.3015.00
Вівторок 8.3015.00
Середа 8.3015.00
Четвер 8.30 15.00
П'ятниця 8.3015.00

Графік надання консультацій психологічною службою:
Дні тижня З якого часу До якого часу Хто надає консультацію
Понеділок 13.00 15.00практичний психолог,
Лисенко С.М.
Середа 10.00 12.00соціальний педагог,
Дубонос В.В.
Четвер 9.00 11.00практичний психолог,
Лисенко С.М.
П"ятниця 13.00 15.00соціальний педагог,
Дубонос В.В.

Перерва: 12.30 - 13.00

/Files/images/7131.gif

Хто такий психолог в школі? Як і з ким працює психолог? (відео за посиланням)

wym-1683297085715

Кабінет психологічної служби знаходиться:

При вході до школи звернути праворуч, піднятися по сходах на другий поверх, кабінет знаходиться навпроти сходів.

Психологічна служба в своїй діяльності керується:
  • Конституцією України;
  • Законами України: “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”;
  • Положенням про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ від 22.05.2018 р. № 509);
  • та іншими документами.

Витяг із Положення про психологічну службу системи освіти України

Психологічна служба забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку учнів, мотивів їхньоїповедінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку і самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчальних закладів.

У зв'язку із цим виділяються основні напрямки роботи:

1. Організаційна робота (участь спеціалістів служби у проведенні семінарів, педрад, нарад при директорові, нарад із представниками шкільної адміністрації, педагогами тощо).

2. Психологічна діагностика. Проводиться індивідуально та в групах, для цього використовуються діагностичні опитувальники, анкети, тести, відвідування уроків, бесіди з учнями, батьками та педагогами.

3. Консультативна робота з педагогами, учнями та їх батьками за результатами проведеної роботи. Найчастіше проводиться у вигляді групових консультацій на шкільних семінарах та педагогічних радах та індивідуальних консультаціях за запитом.

4. Профілактична робота. Здійснюється психологом або соціальним педагогом у формі лекцій, демонстрування тематичних відеофільмів, відвідування уроків, спостереження за дітьми на перервах. Найбільш ефективно й продуктивно профілактична робота проходить у формі тренінгових занять або циклів розвиваючих занять.

5. Розвиткова робота. Проводиться з учнями, у яких було виявлено труднощі психологічного або соціального характеру. Така робота може проводитися з дітьми індивідуально або в групах, які формуються на основі подібності проблем, виявлених у дітей на етапі діагностики. Одночасно проводиться робота з родиною школяра і його вчителів для того, щоб вони могли виконувати свою частину роботи щодо підтримки учня.

6. Аналітична робота. Спрямована на осмислення проведеної психологічною службою діяльності, на оцінку ефективності роботи й корекції робочих планів (як психологічної служби, так і педагогів, що працюють учнями). Аналіз ситуації дає можливість обговорити із учителями, адміністрацією школи, батьками форми й методи подальшої роботи та планувати навчально-виховний процес у класах. На основі отриманої інформації вчителі можуть обирати конкретні прийоми подачі навчального матеріалу й шляхи взаємодії з учнями.

/Files/images/банер гаряча линия.gif

Кiлькiсть переглядiв: 959